LED COB مهتابی 12v 50W لنز دار
برای مشاهده قیمت همکار این محصول :
تعداد خرید این کالا را به 20 افزایش دهیداگر دارای پنل همکار نیستید برای پنل همکاری به پشتیبانی پیام بدهید.
- برند: MM
- نوع ال ای دی: COB
- توان: 50 وات
- ولتاژ ورودی: 12 ولت
- رنگ: سفید مهتابی
- حرارت رنگ: 5000 کلوین
- ابعاد ماژول: 28×28 میلیمتر
- میزان روشنایی: 6000 لومن
- مناسب برای ساخت پروزکتور
ارکید استور | فروشگاه تخصصی تجهیزات و قطعات الکترونیک و کامپیوتر

رضا
آیا نیاز به هیت سینگ داره؟؟
ORKID.ADMIN (مدیر سایت)
درود بر شما
بله حتما
محمد سمیعی فر
هیت سینک استوانه ای موجود در سایت جوابگوست؟
ORKID.ADMIN (مدیر سایت)
درود بر شما
خیر
محمد سمیعی فر
هیتسینک پیشنهادی موجود در سایت چیه؟
orkid_admin (مدیر سایت)
درود بر شما
هیت سینک 18 پره آلومینیومی 65x65x20mm
amin01pc
سلام برای پروژه خاصی میخوام لطفا میزان دقیق مصرف آمپر رو اضافه کنید به اطلاعاتش ممنون
daryoushbahramipour
فوق العاده پر نور و قوی به همون نسبت هم حرارت خیلی زیادی تولید میکنه حتما با خمیر سیلیکون به هیت سینک سنگین باید نصب بشه از چسب به هیچ عنوان استفاده نکنید که نمیتونه درست حرارت رو انتقال بده خمیر و پیچ و بهتره از یه فن هم پشت هیت سینک اگه تونستید استفاده کنید اگه بتونید حرارتش رو خنثی کنید برای ساخت پروژکتور ماشین یا موتور حرف نداره اما دفع حرارتش باید درست و اصولی باشه.
حسین
با سلام.ایا این مثل لنز جغدی خط کات داره یا خیر برای همون پرژکتور ماشین میخوام بسازم ممنون میشم توضیح بدید
orkid_admin (مدیر سایت)
درود دبر شما خط کات نداره
حمید
با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز میشه بفرمایید واسه نصب رو ماشین (با توجه به نوسان ولتاژو عدم کنترل جریان)چه ماژول یا قطعه ای رو پیشنهاد میدین.
چون خیلی سریع میسوزند.
با تشکر
ORKID.ADMIN (مدیر سایت)
درود بر شما
با توجه ولتاژ کاری این ال ای دی نیاز نیست 12 تا15 ولت
دلیل سوختن فقط کنترل نشدن حرارت محصول است با هیتسینک و خمیر سیلیکون باید رفع شود
daryoushbahramipour
همه موجودی رو ظاهراً یک نفر یکجا خریده دوباره میشود میشه مهندس این محصول ؟
محمد ملّى
وقت بخیر. هیتسینگ پيشنهادى شما براى اين LED چند گرم هستش ؟
ORKID.ADMIN (مدیر سایت)
درود بر شما
بیشتر از 350 گرم
پویا امیدی
سلام ،کی موجود میشه؟
peymanebrahimian73
سلام چقدر جریان میکشه؟
ابوالفضل قاسمی
نور خوبی داره من فقط کمتر از سی ثانیه خواستم تست کنم به قدری داغ شده بود که سوخت. از هوش مصنوعی پرسیدم میگه درایور ۱۲ ولت باید استفاده کنی. مگه همچین درایوری هست که سه چهار امپر بده؟؟ بدون هیت سینگ در عرص ۱۵ ثانیه میسوزه حواستون باشه.
ســـجاد شـــریفی
با عرض سلام،
دوستان توجه داشته باشن که تمامی ال ای دی ها حتما باید جریانشون کنترل بشه حتی اگر دقیقا به ولتاژ کاری وصل بشن باز هم بهتره یه مقاومت اهم پایین و وات بالا (متناسب با توان ال ای دی) قبل از اتصال به تغذیه استفاده بشه، چون ال ای دی هم یه دیوده مثل همه دیودها و اگر جریانش کنترل بشه به ولتاژ مشکل خاصی نداره و دلیل سوختنشون هم معمولا گرمای ناشی از جریان کشی بالا هست. به همین دلیل اصولی ترین کار استفاده از یک منبع جریان ثابت ( constant current power supply ) هست که میشه همون درایور ال ای دی که البته برای ۱۲ ولت به سختی پیدا میشه و با قیمت بالا. ولی شما میتونید از ماژولهای step down دارای کنترل جریان استفاده کنین و یا بوسیله یه ترانزیستور قدرت (متناسب با وات ال ای دی) و ۲ عدد مقاومت و البته محاسبات مدار، براحتی ولتاژ حدود ۱۴ ولت آلترناتور (دینام ) ماشین رو بصورت جریان ثابت برای ال ای دی آماده کنید وبصورت دقیق لامپتون رو درایو کنین و طول عمرش رو بیشتر کنین.(شماتیک مدارش در اینترنت موجوده)، و البته حتما از هیت سینک مناسب ترجیها بهمراه فن استفاده بشه !
ببخشید خیلی طولانی شد..
شهنام صمیمی سده
بنده 6 عدد رو بصورت رقص نور دارم استفاده میکنم ، با یه هست سینک 35*40 میل کارم راه افتاد ، اگر ثابت روشن باشن مطمئنا هیت سینک بزرگتری نیازه
اگر ولتاژ 12 دقیق باشه حدود 1800 میل جریان میکشه ، با ولتاژ 14 حدود 3800 میل (هر 1 عدد)