کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی ارکید استور به دقت ملاحظه فرمایید.
قوانین عمومی:
خرید و پرداخت صحیح از سایت در بخش راهنمای خرید موجود است و طبق آموزش و به صورت گام به گام صورت گیرد.
کیفیت محصولات تضمین شده است به عبارتی در ارکید استور کالای ناقص یا بی کیفیت نمیتوانید پیدا کنید اما از آنجا که در حوزه ی الکترونیک هستیم خرابی یا مشکلات کاملا عادی است که پیش بیاید از آنجا که خود را مسئول میدانیم طبق وظیفه محصولات را در حد امکان گارانتی میکنیم . برای اینکه از شرایط و قوانین محصولات گارانتی دار با خبر شوید به بخش گارانتی محصولات مراجعه کنید.
توضیح مختصر در رابطه با سلامت اجناس; برای مثال قطعه ی خریداری شده از ما ابتدا توسط تیم کارشناس ما تست شده و پس از اطمینان حاصل از سلامت آن ارسال میشود پس از دریافت شما در صورت عدم دانش استفاده یا ناآگاهی( جهت آگاهی از شیوه درست استفاده محصولات اینجا کلیک کنید) قطعه خراب میشود حال مسئولیتی در قبال آن نداریم جهت اطلاعت بیشتر در رابطه با گارانتی به بخش گارانتی محصولات مراجعه کنید: گارانتی محصولات
قوانین خرید حضوری:
در خرید های حضوری از ابتدا مشتری باید با فروشگاه هماهنگ کند بعد از هماهنگی در رابطه با موجودی آن قلم یا تعداد کالا در محل فروشگاه حضور یابد
پیشنهاد میشود شخص حقیقی (مشتری) حضور پیدا کند.
هرگونه خرید حضوری به غیر از این صورت هیچ مسئولیتی به عهده ی فروشگاه نیست.
خرید مجازی فقط از همین سایت انجام میشود . در شبکه های اجتماعی توسط ادمین های ما فقط به سه صورت انجام میشود:
واتس آپ به شماره های 09116009397 , 09116009398
اینستاگرام: Orkid.Store فقط توسط دایرکت همین پیج
تماس تلفنی با شماره های: 09116009397 و 09116009398 صورت میگیرد
هرگونه خرید فروش توسط عامل های دیگر به نام ما کلاهبرداری محسوب میشود و هیچگونه ارتباطی با فروشگاه ما ندارد.
زمان های تقریبی پست پیشتاز بین 24 تا 72 ساعت , پست سفارشی 72 ساعت تا 6 روز
تیپاکس بین 24 ساعت تا 72 ساعت بستگی به شهر دارد اما برای استان تهران بین 24 ساعت تا حداکثر 48 ساعت میباشد
فروشگاه ما هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر , تحویل مرسوله مقصد ندارد به دلیل اینکه تاخیر توسط متصدی پست یا تیپاکس شهر شما صورت میگیرد و مسئولیت تاخیر با ایشان میباشد.
فروشگاه ما میکوشد تا در سریعترین زمان ممکنه محصولات را به دست مشتریان برساند , بسته بندی کاملا رایگان صورت میگیرد و به طور معمول 24 ساعت بعد از سفارش شما بسته ی شما برای مقصد شما ارسال میگردد.
تیم ارکیداستور هیچ مسئولیتی در قبال نشانی اشتباه , نام گیرنده اشتباه , شماره تماس اشتباه , غلط املائی ندارد. به همان گونه که ثبت شد چاپ و روی بسته درج میگردد.
طبق وظیفه ای که داریم پس از ثبت سفارش شما تا زمان ارسال پاسخگوی سوالات ابهامات و … شما هستیم .
همچنین بعد از خرید میتوانید از مشاوره متخصصان ما استفاده کنید برای استفاده از این بخش به قسمت
ارسالی های تیپاکس , همینطور که در چند خط قبل گفتیم اشکالات نوشتاری و … , ارکید استور مسئولیتی در قبال آن ندارد.
بعد از ارسال مرسوله توسط ما به تیپاکس برای فروشنده و خریدار یک پیامک بر روی شماره تماس درج شده در مرسوله ارسال میشود که حاوی اطلاعاتی از شهر ارسالی به شهر مقصد , هزینه حمل , بارکدپیگیری ارسال میشود که خریدار توسط آن کدپیگیری میتواند از طریق بخش پیگیری سفارشات مرسوله ی خود را پیگیری نماید .
در صورت حاضر نبودن در ادرسی که درج شده مرسوله به شعبه بازگردانی میشود و مشتری موظف بوده به شعبه مراجعه کرده و بسته را تحویل بگیرد.
در صورت عدم حضور , عدم پاسخگویی به تماس تحویلدار شعبه , تماسی از طرف شعبه شهر شما با ما برقرار میشود پس از تماس با شما تماس میگیریم در صورت عدم پاسخگویی بسته شما عودت داده میشود برای فروشگاه ما از انجاکه طبق قوانین تیپاکس هزینه رفت و برگشت از فرستنده یعنی فروشگاه ارکیداستور دریافت میشود
این میزان خسارت وارده به ما باید توسط شخص مشتری جبران شود .
پس از برگشت مرسوله خریدار موظف است خسارت را جبران نماید (هزینه را پرداخت کند) تا بار دیگر برای گیرنده ارسال شود. در غیر این صورت خرید شما توسط فروشگاه توقیف میشود تا ضرر وارده را جبران نمایید.
در صورت بسته بندی نشدن و ارسال نشدن سفارش مشتری فقط هزینه ی کسر شده درگاه بانکی و انتقال وجه کسر میشود