گارانتی محصولات

گارانتی محصولات لازمه ی اطمینان مشتری است .

مثالی برای گارانتی در دنیا:

گارانتی صریح عموما ضمانتی است از طرف فروشنده محصول که در آن میزان کیفیت یا عملکرد آن محصول تضمین شده و مشخص شده تحت چه شرایطی آن کالا می تواند بازگشت داده شده، تعویض و یا تعمیر شود. معمولا این تضمین به عنوان فرم مخصوصی تحت عنوان گارانتی یا وارانتی همراه با محصول خریداری شده تحویل داده می شود. البته در برخی موارد طبق قانون، گارانتی بر حسب ادعای کارخانه سازنده در مورد محصول آن قرار داده می شود، مانند ادعاهایی که در تبلیغات تلویزیونی برای معرفی محصول مطرح می شوند و باید این ادعاها کاملا مطابق کالای ارائه شده در بازار باشند. معمولا سند گارانتی به خریدار این تضمین را می دهد که محصول خریداری شده کیفیت خوبی داشته و کمبودی از نظر “مواد سازنده و طرز کار” نخواهد داشت.
می توان برای خدمات نیز گارانتی صادر کرد. برای مثال تعمیرگاه ماشین ضمانت می کند تا ۹۰ روز بعد از خرید آن، گارانتی تعمیر خواهد داشت.
گارانتی صریح می تواند به صورت لفظی و کتبی داده شود. در امریکا فروشنده می تواند از جمله خاصی برای تبلیغ کالای خود استفاده کند که معمولا از آن به عنوان تبلیغات پر سر و صدا و یا غلو یاد می شود و خریدار تنها نمی تواند مبنای خرید کالا را بر پایه آن بگذارد. برای مثال ” این چاقوی پوست کن بهترین چاقوی روی زمین است” مسلما تنها یک غلو است و در عوض جمله ای مانند ” این چاقوی پوست کن هرگز به تیز کردن نیاز نخواهد داشت” نوعی گارانتی صریح است که تا زمانی که از آن برای کار دیگری استفاده نشود، نیازی به تیز کردن نخواهد داشت. در برخی کشورهای دیگر (مانند انگلستان، کانادا و تایوان) قوانین محافظت از خریدار وجود دارند که مانع تبلیغات با واژه های غیر واقعی یا غیر قابل اثبات برای معرفی کالا می شوند.
برخی نیز با سوء استفاده از نام تجاری معروف دیگری گارانتی صریح صادر می کنند، که به آن ” به نام دیگری معامله کردن” می گویند؛ در این حالت منبع و کیفیت کالا به درستی معرفی نشده است.

خدمات پس از فروش 

خدمات پس از فروش به مبنای پشتیبانی و اطلاع رسانی نحوه مصرف یا استفاده میباشد که این امر در ارکید استور کاملا انجام میشود راه های استفاده از خدمات پس از فروش میتواند فراهم کردن لوازم یدکی اجناس یا لوازم مصرفی و … باشد

اما خریدار کالا احتیاج دارد برای اجناسی که خرید میکند بروشور نحوه راه اندازی آن را داشته باشد اما اکثر کالا ها دارای بروشور نیستند به همین دلیل تیم ما آماده ی خدمت رسانی میباشد شما میتوانید از طریق ایمیل به آدرس info@orkidstore.ir  ایمیل بزنید و سوال خود را مطرح نمایید. اگر میخواهید سوال شما هر چه سریعتر پاسخ داده شود به اپراتور واتس اپ پیام بدهید : ۰۹۱۱۶۰۰۹۳۹۸ دقت فرمایید حتما در واتس آپ پیام بدهید.

شرایط گارانتی محصولات در ارکیداستور

گارانتی محصولات در ارکیداستور: ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا زمان دارد تا نقص یا مشکلات شخص مشتری به اپراتور ارکیداستور اطلاع دهد .لطفا درهنگام بروز مشکل ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و نگرانی نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

شرایطی که شامل گارانتی میشود به شرح زیر است:

روند گارانتی مقداری زمان بر میباشد به ترتیب مراحل زیر امکان پذیر است .

  • ابتدا با اپراتور فروشگاه هماهنگ کنید.
  • کالا را با پست ارسال کنید به نشانی که اپراتور برای شما تعیین میکند.
  • کالا توسط ما دریافت میشود
  • توسط کارشناسان مجرب ما مورد تست قرار میگیرد و اگر توسط کاربر آسیب ندیده باشد به مدیریت گزارش شده
  • کالا برای شما تعویض میشود یا اگر کالا در انبار موجود نبود مبلغ کالا عودت میگردد
  • در صورت آسیب رسانی کالا توسط مشتری هیچ ضمانتی شامل حال کالا نمیشود و کالا به همان شکل برای مشتری بازگردانی میشود.

در اینجا میخواهیم مثالی برای درک بهتر ارائه کنیم:

برای مثال یک ماژول کاهنده را در نظر بگیرید طبق اطلاعاتی که در سایت وجود دارد و همچنین در زمان تحویل کالا قبل از استفاده میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید در صورت نادانسته ولتاژ یا عمل غیر نادانسته بر روی ماژول امتحان شود و ماژول دچار مشکل شود با این شرایط به هیچ عنوان مسئولیتی خرابی با فروشگاه ارکیداستور نیست.

  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روی قطعه

اجناس استوک

اجناس استوک در فروشگاه وجود دارد که حتما در قسمت توضیحات به آن اشاره شده است در این شرایط هر گونه خط , خراش , کندگی , تو رفتگی و … طبیعی بود چون آن کالا در انبار با شرایط نامناسب نگهداری شده است یا آن کالا قبلا مورد استفاده قرار گرفته است.

به همین دلیل قیمت آن کالا پایین تر از نسخه نو آن بوده , حال این کالا شامل خدمات پس از فروش میشود اما شامل گارانتی تست ۲۴ ساعته بعد از تحویل نمیشود.

اجناس گارانتی دار شرکتی

در این گونه کالا ها به همراه کالا کارت گارانتی ارائه میشود و شخص خریدار میتواند در صورت بروز مشکل با شرکت ارائه دهنده گارانتی ارتباط برقرار کند

ارکیداستور فقط تنها مسئولیتی که در قبال چنین مواردی دارد این است که کالا را سالم از نظر فیزیکی تحویل مشتری دهد.

اپراتور فروشگاه جهت راهنمایی و حل مشکلات: در واتس آپ ۰۹۱۱۶۰۰۹۳۹۸

از طریق ایمیل به آدرس info@orkidstore.ir