گارانتی محصولات

گارانتی محصولات لازمه ی اطمینان مشتری است .

مثالی برای گارانتی در دنیا:

گارانتي صريح عموما ضمانتي است از طرف فروشنده محصول که در آن ميزان کيفيت يا عملکرد آن محصول تضمين شده و مشخص شده تحت چه شرايطي آن کالا مي تواند بازگشت داده شده، تعويض و يا تعمير شود. معمولا اين تضمين به عنوان فرم مخصوصي تحت عنوان گارانتي يا وارانتي همراه با محصول خريداري شده تحويل داده مي شود. البته در برخي موارد طبق قانون، گارانتي بر حسب ادعاي کارخانه سازنده در مورد محصول آن قرار داده مي شود، مانند ادعاهايي که در تبليغات تلويزيوني براي معرفي محصول مطرح مي شوند و بايد اين ادعاها کاملا مطابق کالاي ارائه شده در بازار باشند. معمولا سند گارانتي به خريدار اين تضمين را مي دهد که محصول خريداري شده کيفيت خوبي داشته و کمبودي از نظر “مواد سازنده و طرز کار” نخواهد داشت.
مي توان براي خدمات نيز گارانتي صادر کرد. براي مثال تعميرگاه ماشين ضمانت مي کند تا 90 روز بعد از خريد آن، گارانتي تعمير خواهد داشت.
گارانتي صريح مي تواند به صورت لفظي و کتبي داده شود. در امريکا فروشنده مي تواند از جمله خاصي براي تبليغ کالاي خود استفاده کند که معمولا از آن به عنوان تبليغات پر سر و صدا و يا غلو ياد مي شود و خريدار تنها نمي تواند مبناي خريد کالا را بر پايه آن بگذارد. براي مثال ” اين چاقوي پوست کن بهترين چاقوي روي زمين است” مسلما تنها يک غلو است و در عوض جمله اي مانند ” اين چاقوي پوست کن هرگز به تيز کردن نياز نخواهد داشت” نوعي گارانتي صريح است که تا زماني که از آن براي کار ديگري استفاده نشود، نيازي به تيز کردن نخواهد داشت. در برخي کشورهاي ديگر (مانند انگلستان، کانادا و تايوان) قوانين محافظت از خريدار وجود دارند که مانع تبليغات با واژه هاي غير واقعي يا غير قابل اثبات براي معرفي کالا مي شوند.
برخي نيز با سوء استفاده از نام تجاري معروف ديگري گارانتي صريح صادر مي کنند، که به آن ” به نام ديگري معامله کردن” مي گويند؛ در اين حالت منبع و کيفيت کالا به درستي معرفي نشده است.

خدمات پس از فروش 

خدمات پس از فروش به مبنای پشتیبانی و اطلاع رسانی نحوه مصرف یا استفاده میباشد که این امر در ارکید استور کاملا انجام میشود راه های استفاده از خدمات پس از فروش میتواند فراهم کردن لوازم یدکی اجناس یا لوازم مصرفی و … باشد

اما خریدار کالا احتیاج دارد برای اجناسی که خرید میکند بروشور نحوه راه اندازی آن را داشته باشد اما اکثر کالا ها دارای بروشور نیستند به همین دلیل تیم ما آماده ی خدمت رسانی میباشد شما میتوانید از طریق ایمیل به آدرس info@orkidstore.ir  ایمیل بزنید و سوال خود را مطرح نمایید. اگر میخواهید سوال شما هر چه سریعتر پاسخ داده شود به اپراتور واتس اپ پیام بدهید : 09116009398 دقت فرمایید حتما در واتس آپ پیام بدهید.

شرایط گارانتی محصولات در ارکیداستور

گارانتی محصولات در ارکیداستور: 24 ساعت بعد از تحویل کالا زمان دارد تا نقص یا مشکلات شخص مشتری به اپراتور ارکیداستور اطلاع دهد .لطفا درهنگام بروز مشکل ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و نگرانی نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

شرایطی که شامل گارانتی میشود به شرح زیر است:

روند گارانتی مقداری زمان بر میباشد به ترتیب مراحل زیر امکان پذیر است .

  • ابتدا با اپراتور فروشگاه هماهنگ کنید.
  • کالا را با پست ارسال کنید به نشانی که اپراتور برای شما تعیین میکند.
  • کالا توسط ما دریافت میشود
  • توسط کارشناسان مجرب ما مورد تست قرار میگیرد و اگر توسط کاربر آسیب ندیده باشد به مدیریت گزارش شده
  • کالا برای شما تعویض میشود یا اگر کالا در انبار موجود نبود مبلغ کالا عودت میگردد
  • در صورت آسیب رسانی کالا توسط مشتری هیچ ضمانتی شامل حال کالا نمیشود و کالا به همان شکل برای مشتری بازگردانی میشود.

در اینجا میخواهیم مثالی برای درک بهتر ارائه کنیم:

برای مثال یک ماژول کاهنده را در نظر بگیرید طبق اطلاعاتی که در سایت وجود دارد و همچنین در زمان تحویل کالا قبل از استفاده میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید در صورت نادانسته ولتاژ یا عمل غیر نادانسته بر روی ماژول امتحان شود و ماژول دچار مشکل شود با این شرایط به هیچ عنوان مسئولیتی خرابی با فروشگاه ارکیداستور نیست.

  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه

اجناس استوک

اجناس استوک در فروشگاه وجود دارد که حتما در قسمت توضیحات به آن اشاره شده است در این شرایط هر گونه خط , خراش , کندگی , تو رفتگی و … طبیعی بود چون آن کالا در انبار با شرایط نامناسب نگهداری شده است یا آن کالا قبلا مورد استفاده قرار گرفته است.

به همین دلیل قیمت آن کالا پایین تر از نسخه نو آن بوده , حال این کالا شامل خدمات پس از فروش میشود اما شامل گارانتی تست 24 ساعته بعد از تحویل نمیشود.

اجناس گارانتی دار شرکتی

در این گونه کالا ها به همراه کالا کارت گارانتی ارائه میشود و شخص خریدار میتواند در صورت بروز مشکل با شرکت ارائه دهنده گارانتی ارتباط برقرار کند

ارکیداستور فقط تنها مسئولیتی که در قبال چنین مواردی دارد این است که کالا را سالم از نظر فیزیکی تحویل مشتری دهد.

اپراتور فروشگاه جهت راهنمایی و حل مشکلات: در واتس آپ 09116009398

از طریق ایمیل به آدرس info@orkidstore.ir